Pandemia Covid-19 ne-a schimbat viața personală, pe cea profesională, precum și întreg mediul de afaceri, fiind evenimentul de maxim impact din secolul nostru. Companiile au fost forțate să se adapteze la noua realitate economică, având două priorități: protejarea resurselor umane și a clienților, respectiv protejarea business-ului în sine! Nimeni nu știe cât de mult va continua pandemia, însă efectele acesteia le vom resimți și în următorii ani. Indiferent cât de optimiști am fi, oamenii își vor stabili ei înșiși anumite restricții de distanțare socială, vor utiliza și mai intens mediul online, telefonul mobil, relațiile la distanță în general, iar în plan comercial se va schimba modalitatea de lucru cu furnizorii, felul în care se vor realiza achizițiile, respectiv modul în care se vor derula întâlnirile, cel mai probabil online, ajungându-se chiar la semnarea contractelor în mod digital.
În acest context, există și avantaje de care societățile comerciale pot beneficia, pot diminua activitatea de retail offline, care are costuri mai ridicate și își pot eficientiza afacerile prin creșterea vânzărilor prin online. Este cazul băncilor, asigurărilor, IT&C, dar și alte nișe de retail de produse sau servicii. Rețelele de retail vor păstra doar locațiile bune de vânzare și își vor consolida și pregăti echipele de vânzări, marketing și suport comercial. Astfel, rolul unui contact center devine esențial în dezvoltarea afacerii. Toate informațiile publicate în 2020 indică faptul că activitatea în call centere și vânzările online au înregistrat creșteri majore de activitate.
Clienții sunt dispuși și chiar preferă să rezolve o mulțime de chestiuni la telefon, pe email, online, în general. În momente de criză, brandurile de succes rămân lângă clienți, le arată acestora că sunt ușor accesibile, chiar și la distanță. Unele afaceri sunt pregătite pentru o asemenea schimbare, altele externalizează. Alegerea externalizării poate fi una firească, cât timp un contact center iți oferă acces la un software performant, experiență în servisarea clienților, know-how, flexibilitate și soluții customizate în funcție de nevoie. ExtraFormam dispune de toate acestea, precum și de oameni cu expertiză, dorință de reușită pentru client și focus pe livrabile.
Serviciile esențiale pentru orice companie, pe care și ExtraFormam le oferă, încep de la preluarea apelurilor inbound, info line, relații clienți, suport comercial / vânzări și suport tehnic, preluarea și gestionarea comenzilor. ExtraFormam oferă companiilor și servicii cu valoare adăugată, de tip outbound, care includ telemarketing și telesales sau sondaje de opinie. Ne focusam împreună cu compania colaboratoare spre atragerea de clienți noi, precum și pe satisfacția și fidelizarea clienților existenți.
Orice business aflat în offline are nevoie de partea complementară venită din online, iar Extraformam este o soluție pentru externalizarea relației cu clienții, înregistrarea comezilor, operarea acestora, precum și alte acțiuni specifice. Experiența managementului ExtraFormam conduce către închegarea echipei, prin motivare și dezvoltare continuă, lasând în focusul companiilor colaboratoare partea de produs și marketing, iar pe măsură ce activitatea crește, putem contracta rapid noi resurse adaptate dimensiunii proiectului.
Cei 5 pași până la începerea colaborării:
1. Stabilirea contactului:
2. Înțelegerea nevoilor de externalizare:
3. Deciderea prețurilor și semnarea acordurilor:
4. Începerea proiectului:
5. Derularea proiectului:
Copyright © 2023 extraformam- Toate drepturile rezervate.
Powered by Telefonika