Serviciile de tip outbound generează valoare adăugată și permit companiei beneficiare să se bucure de oportunități importante, care pot ajuta la creșterea cifrei de afaceri și implicit a profitabilității. Pe scurt, apelurile Outbound se referă la aceeași comunicare între operatorii de call center și clienți, doar că sensul comunicării este diferit: operatorii inițiază comunicarea, apelurile sunt realizate dinspre companie spre clienți, sunt valorificate lead-uri obținute în campanii de marketing și publicitate pe diverse canale.
În cazul comunicării din call center, ne referim desigur la apeluri telefonice, respectând în totalitate normele actuale în materie de protecție a datelor. Reprezentanții ExtraForma cunosc legislația și oferă implicit consultanță în acest sens, alegând metode nu doar eficiente, ci și legale și etice. Costurile comunicării prin apeluri Outbound sunt foarte mici în raport cu potențialele rezultate, prin comunicare orientată în mod extrem de targetat, se ajunge în mod direct, precis, la anumiți clienți sau potențiali clienți.
Copyright © 2023 extraformam- Toate drepturile rezervate.
Powered by Telefonika