Serviciile de tip Inbound, comunicarea esențială între companie și clienți, reprezintă baza unui call center / contact center. Apelurile Inbound cuprind gestionare numere verzi, Info Line și Customer Support sau suport general clienți și presupun comunicarea inițiată de consumator în relația cu operatorul de call center. Clienții au nevoie să intre rapid în legătură cu reprezentanți ai companiei, să poată expune probleme, sugestii, reclamații, întrebări diverse, solicitări cu privire la contractarea de noi servicii și produse, modificări de contracte etc.
Preluarea apelurilor telefonice se va face cu o echipă profesionistă, bine pregătită pentru orice situație, care urmează proceduri clare și se adaptează fiecărui client. Scopul nostru este să oferim clienților informații corecte și complete, să promovăm produse și servicii în mod eficient, natural, consultativ. Folosim tehnologie de ultimă generație, reprezentăm compania într-un mod profesionist, ceea ce ajută la creșterea reputației, la îmbunătățirea imaginii chiar și în situațiile cele mai speciale.
De la asistență comercială, la asistență tehnică specifică, rezolvarea unor situații uzuale, suport pentru utilizarea unor aplicații specifice, până la solicitări de furnizare informații și preluare / gestionare a comenzilor, înregistrarea solicitărilor și transmiterea către departamentele specializate, totul poate fi realizat cu succes în call center. Acțiunile și problemele sunt rezolvate în timp redus, cu scopul principal de creștere a satifacției a clientului final. Implicit se realizează procesele de satisfacție clienți și fidelizare a acestora, serviciile de suport comercial și tehnic, info clienți, servicii post vânzare, fiind considerate servicii cu valoare adăugată extrem de apreciate de consumatori în procesele comerciale.
Suport tehnic
Remedierea defecțiunilor de tip troubleshooting sau a celor tehnice, configurarea echipamentelor sau a unui software, sunt activități care pot fi derulate de agenții inbound. Desigur, există mai multe niveluri de gestionare, agenții având cunoștințe tehnice diferite și abilități profesionale avansate.
Suport clienți
În mediul digital, clienții beneficiază de asistență mai mult decât prin tradiționalul canal telefonic. Un centru de contact va oferi tot sprijinul necesar, într-o structură modernă dezvoltată pe mai multe canale.
Backoffice suport
Operațiunile de back-office-ul sunt părți esențiale ale companiei dumneavoastră și trebuie să fie efectuate corect și la timp. Oferind asistență departamentelor aflate în contact cu clientul, back-office-ul stabilește bunul mers al afacerii.
Suport multilingvistic
Hello! Salut! Здравствуйте! Fie că aveți clienți răspândiți în toată lumea, fie că sunt concentrați într-o singură zonă, o soluție de suport multilingvistică vă permite să scalați serviciile și să fiți mai disponibili.
Copyright © 2023 extraformam- Toate drepturile rezervate.
Powered by Telefonika